Woda – źródło zdrowia. Cz.2
Uroda i zdrowie

Woda – źródło zdrowia. Cz.2

Jak pić więcej wody na co dzień? Nie każda z nas lubi zwykłą wodę. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do słodkich napojów, soków lub kawy i herbaty. Przejrzysty płyn nie musi nas satysfakcjonować, ale mimo tych animozji warto popracować nad zmianą przyzwyczajeń. Nabycie ich jest szczególnie trudne u tych osób, które nie czują pragnienia. Oto pięć sposobów na to, jak pić więcej wody w ciągu dnia: 1. Ściągnij na swój telefon aplikację przypominającą o piciu wody i ustaw ją zgodnie ze swoimi preferencjami. Będzie ona regularnie przypominać o konieczności wypicia konkretnej ilości płynów o wyznaczonych […]

Jak pić więcej wody na co dzień?

Nie każda z nas lubi zwykłą wodę. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do słodkich napojów, soków lub kawy i herbaty. Przejrzysty płyn nie musi nas satysfakcjonować, ale mimo tych animozji warto popracować nad zmianą przyzwyczajeń. Nabycie ich jest szczególnie trudne u tych osób, które nie czują pragnienia.

Oto pięć sposobów na to, jak pić więcej wody w ciągu dnia:

1. Ściągnij na swój telefon aplikację przypominającą o piciu wody i ustaw ją zgodnie ze swoimi preferencjami. Będzie ona regularnie przypominać o konieczności wypicia konkretnej ilości płynów o wyznaczonych porach. Poinformuje ona także o tym, że wypiłyśmy za mało.

2. Cierpki poranek – dzień warto zacząć od szklanki ciepłej wody z cytryną. Taki napar ma działanie pobudzające, a także świetnie nawadnia i korzystnie wpływa na układ pokarmowy oraz pomaga w walce z nadmiarowymi kilogramami.

3. Woda smakowa – zrób ją sama. To świetny pomysł na samodzielnie przygotowanie zdrowego napoju. Aby całość wyglądała pięknie, możesz zadbać o ciekawą butelkę. Woda w towarzystwie truskawek, jabłek, malin, pomarańczy lub gruszek i z listkiem mięty na dokładkę nabierze delikatnego smaku owoców, które na koniec można przecież zjeść.

4. Wodne wyzwanie – wydrukuj z Internetu szablon ze szklankami wody i odhaczaj każdą wypitą ilość. Może być to planer tygodniowy lub miesięczny. Za trzymanie się planu – mała nagroda. Motywacja i właściwe nawodnienie organizmu gwarantowane.

5. Wykorzystaj zastępniki. Jeśli zwykła woda cię nudzi to zmieszają ją z gotowym sokiem lub zrób owocowy koktajl. Dietetyczny i pyszny napój powstanie np. z wody i zmiksowanych malin.

Bez wody nie da się żyć. Jest ona podstawą zdrowego stylu życia i jej braków nie wolno bagatelizować. Picie wody to po prostu najprostsza z możliwych inwestycji we własne zdrowie. Pijmy na zdrowie!

Może Cię również zainteresować

Wiosenne przesilenie? A może po prostu niedobór witaminy D?

Wpływa twardej wody na włosy

Zioła w kuchni

sposoby na stres

Stres – jak go pokonać?

7 objawów niedoboru witaminy D

BEZSENNOŚĆ – jak z nią walczyć?

komosa zbożowa

Czym jest komosa ryżowa (quinoa)? Jeden z najzdrowszych produktów na świecie

Jak zjadać więcej błonnika, czyli 7 skutecznych sposobów na wprowadzenie go do diety

Wybielanie zębów – nie rób tego w domu!

Ekologiczny styl życia – 7 kroków do celu

Olejek arganowy i jego właściwości oraz zastosowanie

Kawa i jej zastosowanie cz.2

Jak skutecznie zadbać o ciało wiosną?

właściwości kawy

Kawa i jej zastosowanie cz.1

Białko w diecie wegetariańskiej

witamina c

Zadbaj o swoje zdrowie na zimę

Woda – źródło zdrowia. Cz.1

Jak walczyć z opryszczką

Glinka, ratunek dla kobiecej cery

Twoja skóra nie lubi twardej wody

Wiosenna odnowa, czyli 10 lat mniej bez skalpela

30 września obchodziliśmy Światowy Dzień Serca

Co jeść między treningami?

Jak zrobić dobry hummus