Woda – źródło zdrowia. Cz.2
Uroda i zdrowie

Woda – źródło zdrowia. Cz.2

Jak pić więcej wody na co dzień? Nie każda z nas lubi zwykłą wodę. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do słodkich napojów, soków lub kawy i herbaty. Przejrzysty płyn nie musi nas satysfakcjonować, ale mimo tych animozji warto popracować nad zmianą przyzwyczajeń. Nabycie ich jest szczególnie trudne u tych osób, które nie czują pragnienia. Oto pięć sposobów na to, jak pić więcej wody w ciągu dnia: 1. Ściągnij na swój telefon aplikację przypominającą o piciu wody i ustaw ją zgodnie ze swoimi preferencjami. Będzie ona regularnie przypominać o konieczności wypicia konkretnej ilości płynów o wyznaczonych […]

Jak pić więcej wody na co dzień?

Nie każda z nas lubi zwykłą wodę. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do słodkich napojów, soków lub kawy i herbaty. Przejrzysty płyn nie musi nas satysfakcjonować, ale mimo tych animozji warto popracować nad zmianą przyzwyczajeń. Nabycie ich jest szczególnie trudne u tych osób, które nie czują pragnienia.

Oto pięć sposobów na to, jak pić więcej wody w ciągu dnia:

1. Ściągnij na swój telefon aplikację przypominającą o piciu wody i ustaw ją zgodnie ze swoimi preferencjami. Będzie ona regularnie przypominać o konieczności wypicia konkretnej ilości płynów o wyznaczonych porach. Poinformuje ona także o tym, że wypiłyśmy za mało.

2. Cierpki poranek – dzień warto zacząć od szklanki ciepłej wody z cytryną. Taki napar ma działanie pobudzające, a także świetnie nawadnia i korzystnie wpływa na układ pokarmowy oraz pomaga w walce z nadmiarowymi kilogramami.

3. Woda smakowa – zrób ją sama. To świetny pomysł na samodzielnie przygotowanie zdrowego napoju. Aby całość wyglądała pięknie, możesz zadbać o ciekawą butelkę. Woda w towarzystwie truskawek, jabłek, malin, pomarańczy lub gruszek i z listkiem mięty na dokładkę nabierze delikatnego smaku owoców, które na koniec można przecież zjeść.

4. Wodne wyzwanie – wydrukuj z Internetu szablon ze szklankami wody i odhaczaj każdą wypitą ilość. Może być to planer tygodniowy lub miesięczny. Za trzymanie się planu – mała nagroda. Motywacja i właściwe nawodnienie organizmu gwarantowane.

5. Wykorzystaj zastępniki. Jeśli zwykła woda cię nudzi to zmieszają ją z gotowym sokiem lub zrób owocowy koktajl. Dietetyczny i pyszny napój powstanie np. z wody i zmiksowanych malin.

Bez wody nie da się żyć. Jest ona podstawą zdrowego stylu życia i jej braków nie wolno bagatelizować. Picie wody to po prostu najprostsza z możliwych inwestycji we własne zdrowie. Pijmy na zdrowie!

Może Cię również zainteresować

Kawa i jej zastosowanie cz.2

Wybielanie zębów – nie rób tego w domu!

witamina c

Zadbaj o swoje zdrowie na zimę

Woda – źródło zdrowia. Cz.1

Zioła w kuchni

Jak zjadać więcej błonnika, czyli 7 skutecznych sposobów na wprowadzenie go do diety

Jak walczyć z opryszczką

Glinka, ratunek dla kobiecej cery

Wiosenne przesilenie? A może po prostu niedobór witaminy D?

właściwości kawy

Kawa i jej zastosowanie cz.1

Ekologiczny styl życia – 7 kroków do celu

Olejek arganowy i jego właściwości oraz zastosowanie

BEZSENNOŚĆ – jak z nią walczyć?

Twoja skóra nie lubi twardej wody

Jak skutecznie zadbać o ciało wiosną?

sposoby na stres

Stres – jak go pokonać?

7 objawów niedoboru witaminy D

Wiosenna odnowa, czyli 10 lat mniej bez skalpela

Co jeść między treningami?

Wpływa twardej wody na włosy

komosa zbożowa

Czym jest komosa ryżowa (quinoa)? Jeden z najzdrowszych produktów na świecie

Białko w diecie wegetariańskiej

Jak zrobić dobry hummus

30 września obchodziliśmy Światowy Dzień Serca